asienresa

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Andreas Lindgren - 4 februari 2015 18:14

Denna dagen har varit varm, mycket varm!
Vi båda har bränt oss en del, inte minst jag.. Iallafall vi tillbringa dagen på stranden med massvis av sol, bad och jag spelade fotboll med nån skön thailändare. Jag måste säga att jag saknar fotbollen en del så det va kul att latcha lite med honom.
På kvällen drog vi på massage. Jag tog en aftersun massage medans Therese körde på en oil massage. Det va verkligen skönt och nog den bästa massagen hittills!
Sen stack vi ut och åt. Då blev det ris och kyckling /biff för oss båda.
Därefter bokade vi ett äventyr tills imorgon!
Vad det blev för äventyr får ni läsa i morgondagens inlägg!!

Ha det braaa :)

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
I denna blogg kommer ni följa vår resa!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards